Q Coin Davetiye – Bedava 1347 Q Coin

Paypal ekibinden ayrılıp 2018 yılında kendi sistemini kuran bir grup çalışan 2019da hedeflerini yükseltip 2021 başında kendi kripto paralarını bütün bitcoin gibi alışveriş yapılan yerlere entegre etme hedeflerinde adım adım ilerliyorlar.

2018 yılında kurulup 2021 başında lansmanını tüm dünyaya açacak kripto paranın en büyük ve ilk hedefi 1 coini 1 dolara eşitlemek olacaktır. Kendilerine 2021 bitcoin gözüyle bakılıyor.

Olur olmaz kimse bilemez ama 2 dakikalık üyelik ile 1347 coin + telefona uygulamayı indirerek 1347 yani toplamda 2694 coininiz oluyor sizin yapacağınız 2 dakikalık işlem bir grubun 2021 de hedeflerine ulaşması dahilinde 2700 dolarınızı var edecek 

Referanssız üye kabul etmedikleri için referanslı linki paylaşıyorum deneyen arkadaşlar umarım şans bu sefer bize güler

Not: Google Play Store ve  Apple Store den de Initiative Q uygulamasını da indirip oradan da giriş yaparsanız ekstra Q coin veriyor.

https://initiativeq.com/invite/EVo5zqnCS

Not: Linke tıklayıp üye olduktan sonra yorumlar kısmında lütfen belirtin. Ve üyeliğiniz onaylayayım ekstra Q Coin kazanın.

Okunma:
287
Makale Etiketleri:
·
Makale Kategorileri:
Ekonomi · Genel · İnternet

Yorumlar

  • Denedim; pek umutlu değilim fakat umarım referansınız bana uğurlu gelir. Normalde bırakın bu tarz şeyleri tutturmayı; daha İnstagram’da katıldığım yarışmalardan birini bile kazanabilmiş değilim. Hani derler ya ‘balık olsaydım vapur çarpardı’ diye; benimki de o hesap, herkese bol şans!

    Oktay Görgün 21 Ekim 2020 11:41 Cevapla
  • Deneyip de kazanan olursa bizi de görsün bir zahmet. 🙂 Bu arada sitenizi beğendim ve düzenli takibe aldım. Yeni içerikleri merakla bekliyorum. Böyle fırsatlar, duyurular falan aynen devam etsin. Kime niye kime kısmet demişler.

    Murat Özer 21 Ekim 2020 11:48 Cevapla
  • Nerede o günler ya ☺ Yazdığınızı hemen yaptım tabii durur muyum ancak gelin görün ki faili meçhul bir şey bu ☺ 2021’e kadar kim öle kim kala, işimiz yaş. Ama yine de ben kazanamıyorsam başkaları kazansın diyorum ve paylaşım için teşekkür ediyorum. Siteniz gelecek vaad ediyor, gayet güzel; başarılar.

    Seçkin Yılmaz 21 Ekim 2020 11:54 Cevapla
  • Diğer konunuzdada görmüştüm.1 coinin 1 dolara eşit olması çok güzel bir plan.Üye olduğumuzda aldığımız koinleri dolar olarak düşünürsek ve bunu tl ye çevirirsek, gerisini hayal gücünüze bırakıyorum.

    ender uzun 26 Ekim 2020 19:14 Cevapla
  • Üye olup gerekli adımları attığımızda,Q Coin aktif olduğunda hedefini tutturursa yaklaşık 2700 dolar elde etmiş oluruz.Hayali bile güzel bence.

    nurhan sönmezer 27 Ekim 2020 18:33 Cevapla
  • Son zamanlarda oldukça aktif coin piyasası.Q coinde projelerden biri.Beklenti oldukça büyük,üyelik için verilen hediye miktarıda oldukça etkileyici.Üye olup beklemekte fayda var.

    vedat enderunlu 27 Ekim 2020 19:40 Cevapla
  • Üye olarak, uygulamayı indirerek, ref kasarak kazancımızı arttırabiliriz.Sanırım önümüzdeki yıl eğer planlandığı gibi 1 Q coin 1 dolara eşit olursa 2700 dolar üstünde getirisi olabilir.

    olcay merlih 28 Ekim 2020 18:17 Cevapla
  • Bu girişim tutacak gibi duruyor.Verdikleri ücretsiz coin miktarına bakılırsa geliştiren ekipte çok umutlu olmalı.Üye olmakla kimse bişey kaybetmez.

    ceyhun akdal 28 Ekim 2020 18:47 Cevapla
  • Üyelik artı referans artı uygulama 3000 coin üstünde yani 3000 dolar üstünde bir rakam kazanılabilir.Mevcut kurdan çevirirsek çıkan rakam oldukça cazip.

    şenol karacan 29 Ekim 2020 20:01 Cevapla
  • Q coin ücretsiz verilen miktar bana çok gibi geldi.Şüphe etmeye başladım ama satınalma yapmadığımız içinde denenebilir.Üye olup beklemekten başka yapacak bişey yok.

    ethem ünsal 29 Ekim 2020 20:29 Cevapla
  • Bu tarz girişimler çok oldu.Ekip sağlam görünüyor fakat tutacağını sanmam.Yinede denemekte fayda var tabi ama hediye verilen coin miktarının çok oluşu açıkça beni biraz şüpheye itiyor.

    sefer akkale 31 Ekim 2020 16:20 Cevapla
  • Yaklaşık 3000 Q coin kazandığımız düşünürsek ve 1 coin 1 dolara eşit olacaksa bu kişi başı yaklaşık 3000 dolar demek.Oldukça fazla bir miktar bence ama hemen üye olup beklemeye geçmek gerekir.

    tansel erbaş 31 Ekim 2020 16:42 Cevapla
  • ”Kendilerine 2021 bitcoin gözüyle bakılıyor” içerikten bir yazı.Olurmu bilmem ama olursada bu fantastik olur.Hediye dağıtılan miktar biraz yüksek diğer projelere göre.Belkide gerçekten başaracaklarına inanıyorlardır.

    okan beşer 31 Ekim 2020 17:06 Cevapla
  • Diğer konunuzada yazmıştım.Hemen üye oluyorum,eğer tutarsa getirisi oldukça yüksek olacağa benziyor.Verdikleri ücretsiz coinlerin miktarı yüksek.Bunu görmek için sanırım en az 2 3 ay beklemeliyiz.

    derya uysal 31 Ekim 2020 18:24 Cevapla
  • Değerlendirmekte fayda var.Tutar tutmaz onu bilemeyiz fakat üye olup kazanabildiğimiz tüm ücretsiz koinleri toplayıp beklemeye geçmek lazım.Nihayetinde glecekte tamamen coin olacak diyen uzman çok.

    sema akkuyu 1 Kasım 2020 18:45 Cevapla
  • Tl olarak yaklaşık 30 bin tl kazanma şansı,çok mu uçuk? Belki öyle görünebilir.En azından güzel hayal.Denenebilir,nihayetinde ücretsiz üyelik gerekiyor.Hyali bile güzel.

    akın erbaşar 1 Kasım 2020 20:22 Cevapla
  • Aktif olursa üyelik ref uygulama toplam 3000 civarı ücretsiz Q coin kazanç düşünülürse denememek için deli olmak lazım.Üye olmayanların sitedeki ref linkinden üye olması faydalı olacaktır.

    ender sarıkaan 1 Kasım 2020 20:57 Cevapla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir